طرح فرهنگی غدیرستان در تیران
به مناسبت دهه ولایت و امامت و عید بزرگ غدیرخم، برنامه‌های شاد و متنوع در قالب پروژه فرهنگی غدیرستان به مرحله اجرا رسید.
طرح فرهنگی غدیرستان در تیران

به گزارش روابط عمومی شهرداری تیران، جشن عید غدیر، همایش پیاده‌روی خانوادگی، مسابقه تولید محتوا در فضای مجازی و رویدادهای فرهنگی ویژه کودک و نوجوان از اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر تیران است.
شهردار تیران با اشاره به برگزاری رویداد فرهنگی نسل غدیر ویژه کودکان و نوجوان، تصریح کرد: این برنامه برای کودکان و نوجوانان به صورت تخصصی ارائه و کتاب به این قشر تقدیم شد تا نسل جدید با غدیر و پیام آن واقعه مهم آشنا شوند.

سید محمدرضا ذاکری افزود: همایش پیاده‌روی خانوادگی در روز عید غدیر خم برگزار شد تا فرصتی برای نشاط و شادمانی شهروندان باشد و تیم مدیریت شهری شانزدهم تیرماه در محل برگزاری نماز جمعه در قالب میز خدمت پاسخگوی شهروندان بود.

وی ادامه داد: مسابقه پیام‌رسان غدیر با هدف تولید محتوا در فضای مجازی اجرا می‌شود و شهروندان تیرانی با تولید محتوای فرهنگی در شبکه‌های اجتماعی و بازنشر آن در این مسابقه شرکت می‌کنند.

وی تاکید کرد: کیفیت مطالب، میزان بازخورد، تعداد مخاطبان، هم‌خوانی مطالب تولیدی با موضوع مسابقه، خلاقیت و نوآوری و سهولت در جست‌وجوی صفحه مجازی از شاخص‌های داوری این مسابقه است. نشانی الکترونیکی شبکه اجتماعی به روابط عمومی شهرداری اعلام شده است و پس از داوری به برترین‌ها جوایزی اهدا خواهد شد.

ذاکری جشن بزرگ غدیر خم در محل میدان معلم با همکاری دیگر دستگاه‌های اداری برگزار شد و به زوج‌های جوان ساکن شهر تیران که تاریخ عقد آنها در بازه زمانی سی‌ام خرداد تا دهم تیرماه‬ است، به قید قرعه جایزه تعلق می‌گیرد.

وی یادآورشد: زیباسازی شهر با محوریت اعیاد قربان و غدیر، حال و هوای دیگری به دیار متمدن هفت هزار ساله بخشیده است.