آیین درختکاری با حضور معاون قوه قضاییه
آیین درختکاری شهرداری تیران علاوه بر حضور شهروندان تیرانی، خانواده شهدا، مدیران اداری و جمعی از دانش آموزان با همراهی و کاشت درخت توسط معاون قوه قضاییه توام بود.
آیین درختکاری با حضور معاون قوه قضاییه

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تیران، آیین درختکاری شهرداری تیران علاوه بر حضور شهروندان تیرانی، خانواده شهدا، مدیران اداری و جمعی از دانش آموزان با همراهی و کاشت درخت توسط معاون قوه قضاییه توام بود.

حجت الاسلام صادقی در کنار تیرانی ها اقدام به کاشت در خت نمود که آیین درختکاری مدیریت شهری در محل فضای سبز کنار گذر بلوار امام رضا(ع) انجام شد.

سرپرست شهرداری تیران خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۷ هکتار فضای سبز در شهر وجود دارد و سرانه هر شهروند ۱۳ مترمربع است، البته وجود باغات نیز اثرگذار است و می‌تواند به عنوان فضای سبز شهر برای تأمین هوای سالم مؤثر باشد.

رضا ناهی با بیان اینکه حفظ کاربری باغات و اراضی کشاورزی اهمیت زیادی دارد، خاطرنشان کرد: هوای سالم پیش‌نیاز اساسی برای زندگی شهروندان به حساب می‌آید و بر کیفیت زندگی اثر می‌گذارد؛ لذا توسعه فضای سبز توسط مدیریت شهری از یک سو و حفظ محیط‌های سبز خصوصی مانند باغ‌ها دارای اهمیت است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۶ پارک، بوستان و محیط سبز شهری در تیران توسط شهرداری ایجاد شده است و مراحل مطالعات، تهیه نقشه و عملیات اجرایی یک پارک ورودی شهر و یک بوستان محله‌ای نیز در دست اقدام می‌باشد.