عملکرد مدیریت شهری از زبان امام جمعه تیران و کرون
امام جمعه شهرستان تیران و کرون در دیدار نوروزی با مسئولان شهری، به رضایتمندی ایجاد شده برای شهروندان اشاره کرد و گفت: عملکرد مدیریت شهری در یک سال گذشته مطلوب و جهش خوبی داشته است.
عملکرد مدیریت شهری از زبان امام جمعه تیران و کرون

به گزارش روابط عمومی شهرداری تیران، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در دیدار با جمعی از مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تیران به مناسبت آغاز سال نو اظهارکرد: تحولات جدی در توسعه شهری طی یک سال گذشته در تیران رقم خورده که نسبت به ادوار گذشته کم سابقه بوده است.

وی حولات فرهنگی و تبلیغی شهر در مناسبت های مختلف به ویژه اعیاد شعبان و رجب و سال نو را مهم خواند و اذعان کرد: این اقدامات نشاط و شادابی را نیز به همراه داشت.

امام‌ جمعه تیران و کرون با بیان اینکه ر حوزه خدماتی نیز شاهد ساماندهی طرح و برنامه ها بودیم، افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام مثل خیابان طهران و تقاطع غیرهمسطح شرقی نمونه از اقدامات عمرانی خاص و با اعتبار بالایی بود که به سرانجام رسید.

حجت الاسلام رشیدیان تفرقه و مناقشات بین بخشی را آسیب جدی در بین نهادهای اداری و خدماتی دانست و تصریح کرد: اختلافات کمتری را در بین دستگاه های اداری این شهرستان شاهد هستیم که وفاق و همدلی توانسته فرصت های خدمت رسانی را تقویت کند.