۷ پروژه عمرانی تیران به بهره‌برداری رسید
۷ پروژه عمرانی تیران به بهره‌برداری رسید

به گزارش روابط عمومی شهرداری تیران، بهره‌برداری از هفت پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۳ میلیارد ریال هدیه مدیریت شهری در ماه ربیع‌الاول به شهروندان بود.

زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت مسکن مهر مشاغل آزاد واقع در شهرک بهارستان‌، زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت کنار گذر بلوار امام رضا (ع) جنب اداره بهزیستی، زیرسازی و احداث پیاده‌رو و سنگ‌فرش درمانگاه تأمین اجتماعی، بهسازی ابتدای خیابان فروردین، سنگ‌فرش پیاده‌روهای شهر و کانال‌کشی بلوار صادقیه از جمله این پروژه‌ها است.

شهردار تیران خاطرنشان کرد: آسفالت معابر جدید و لکه‌گیری خیابان‌های شهر در مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع جزو هفت پروژه مورد بهره‌برداری است که بخشی از آن همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: با خرید قیر، لکه‌گیری و آسفالت معابر تا پایان سال مجدداً در چندین خیابان انجام می‌شود.

شهردار تیران به اجرای پروژه خدمات شهری شهرداری همزمان با این ایام اشاره و تصریح کرد: پروژه خط‌کشی خطوط گذر عابر پیاده و رنگ‌آمیزی سرعت‌کاه‌های سطح شهر همزمان با بازگشایی مدارس انجام و برای اجرای این پروژه دو میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال هزینه صرف شد.

حجتی به طرح توسعه حمل‌ونقل عمومی شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: طرح توسعه خطوط حمل‌ونقل عمومی شهر با افزایش ناوگان مینی‌بوس انجام شده است.

شهردار تیران تاکید کرد: ماهیانه با به‌کارگیری سه دستگاه مینی‌بوس در سطح شهر ۲۱۰ میلیون ریال یارانه پرداخت می‌شود تا سهم شهروندان در پرداخت هزینه‌های ناوگان کاهش یابد.

حجتی گفت: تعدادی طرح و پروژه عمرانی در سطح شهر همانند آسفالت معابر، زیرسازی و جدول‌گذاری خیابان شیخ صدوق، پل ورودی شهر و کانال‌کشی دفع آب‌های سطحی در حال انجام است که در مناسبت دیگری افتتاح می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.