گردهمایی بازنشستگان شهرداری تیران
نخستین گردهمایی پیشکسوتان شهرداری تیران با عنوان «خدمت ماندگار» و تجلیل از بازنشستگان با حضور فرماندار، معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد.
گردهمایی بازنشستگان شهرداری تیران

به گزارش روابط عمومی شهرداری تیران، نخستین گردهمایی پیشکسوتان شهرداری تیران با عنوان «خدمت ماندگار» و تجلیل از بازنشستگان با حضور فرماندار، معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد.

بیش از ۴۰ نیروی کارمندی و کارگری در ۱۰ سال گذشته بازنشسته شده‌اند که بهره‌گیری از تجارب این افراد و برقراری تعامل و همکاری با نیروها را مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش بود که این برنامه فرصتی شد تا خاطرات و دوستی‌های کارکنان شهرداری زنده شود.

فرماندار تیران و کرون در این همایش سه موضوع مهم بومی گزینی، تجربه نگاری و پرداخت به موقع حقوق و دستمزد نیروهای کارگری را مهم خواند و اظهار کرد: جذب و به کارگیری نیروهای بومی و ساکن هر منطقه در پست‌های اداری به لحاظ شناخت منطقه و دغدغه‌های مردمی، امکان تصمیم‌گیری واقعی را افزایش می‌دهد و اولویت‌بندی خاصی برای پروژه‌ها رقم می‌خورد.

سرپرست شهرداری تیران این اقدام را فرصتی برای انتقال تجربیات و تعامل با بدنه اجرایی مدیریت شهری در آینده دانست و یادآور شد: همبستگی و همکاری نیروهای پیشکسوت در حوزه‌های مختلف با مسئولان در حال کار از اهمیت زیادی برخوردار است، برای برخی از افراد بازنشسته امکان همکاری و ارائه مشاوره وجود دارد که نباید از این فرصت غفلت کرد.