نشست مسئولان شهری با نماینده مجلس
تامین اعتبار برای تجهیز آتش نشانی و خدمات ایمنی، تامین قیر، حمایت دولت از پروژه های شهری، توجه به نیازهای حوزه بانوان، راه اندازی بازارچه صنایع دستی و تولیدات خانگی بانوان و حمایت از احداث باغ خانواده از جمله موضوعات مورد بحث در نشست مسئولان شهری با نماینده مجلس شوری اسلامی بود.
نشست مسئولان شهری با نماینده مجلس

به گزارش روابط عمومی شهرداری تیران، رضا ناهی در نشست با مسئولان شهری با نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: یکی از پروژه های مهم شهرداری تیران، احداث پل شرقی با مشارکت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان است.

وی افزود: سهم شهرداری تیران در احداث پل رودی شرقی این شهر با پرداخت بالغ بر 300 میلیارد ریال به پایان رسیده و برای تکمیل به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای واگذار می شود.

نماینده مردم نجف‌اّباد و تیران و کرون در مجلس در این نشست گفت: در قانون جدید جمعیت، محرومیت و پهنه شهر و روستا در اختصاص سهم مالیات ارزش افزوده نقش مهمی دارد و همین موضوع به محرومیت‌زدایی و رفع مشکل مالی شهرداری‌های شهرهای محروم کمک می‌کند.

ابوترابی توزیع قیر و آسفالت را مستلزم نیازسنجی شهرداری‌ها اعلام کرد و گفت: نیازسنجی‌ها باید توسط شهرداری‌ها صورت بگیرد تا نیازهای آنان را مورد توجه قرار دهد.