لکه‌گیری ۵ هزار مترمربع از معابر شهر تیران
اصلاح و لکه‌گیری آسفالت معابر شهر تیران به مساحت پنج هزار مترمربع با هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد ریال در حال انجام است.
لکه‌گیری ۵ هزار مترمربع از معابر شهر تیران

به گزارش روابط عمومی شهرداری تیران، با توجه به دغدغه شهروندان درباره حفره‌ها و ترانشه‌ها در کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر، اصلاح آسفالت معابر در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته شهردار تیران، اصلاح و لکه‌گیری آسفالت معابر به مساحت پنج هزار متر مربع در حال انجام بوده که بعضی حفاری‌ها مربوط به شرکت‌های خدمات‌رسان همچون گاز، آب و فاضلاب است و این دستگاه‌های اداری باید نسبت به اصلاح سطح معابر اقدام کنند.

سید محمدرضا ذاکری افزود: در حال حاضر لکه‌گیری معابر در حال انجام است و این اقدام بر اساس اولویت‌بندی و نیازسنجی در قالب یک پروژه عمرانی اجرایی شده است، باقی‌مانده این معابر در آینده در قالب یک پروژه دیگر به مرحله اجرا خواهد رسید.

شهردار تیران با بیان اینکه پنج هزار مترمربع از معابر شهر در اولویت نخست لکه‌گیری است، خاطرنشان کرد: ۱۲ میلیارد ریال بودجه برای این عملیات پیش‌بینی شده است تا این بخش از کار به سرانجام برسد.

وی بعضی از حفاری‌ها مربوط به شرکت‌های خدمات‌رسان همچون گاز، آب و فاضلاب است و این دستگاه‌های اداری باید نسبت به اصلاح آن اقدام کنند، با توجه به اجرای شبکه فاضلاب این شرکت باید نسبت به لکه‌گیری اقدام کند تا وضعیت خیابان‌های شهر اصلاح شود و نارضایتی‌ها کاهش پیدا کند.