روی خط حوادث
آتش سوزی یک منزل مسکونی و یک نانوایی، واژگونی خودروی پژو پارس، حادثه کار، آتش سوزی خودرو پراید و 206 جز مهمترین حوادث دو هفته گذشته در تیران است که عوامل آتش نشانی و خدمات ایمنی به این حوادث اعزام شدند.علت این حوادث در حال بررسی است.
روی خط حوادث

به گزارش روابط عمومی شهرداری تیران، واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی در دو هفته گذشته به صحنه های متعددی از حوادث اعزام شده که اطفا حریق منزل مسکونی، نانوایی و خودرو و پوشش ایمنی واژگونی خودرو از جمله آن است.

واژگونی خودروی پژو پارس

ودرو پژو پارس در بلوار امام خمینی تیران واژگون شد که عوامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به منظور پیشگیری از آتش سوزی و پوشش ایمنی این خودرو در محل حاضر شدند.
خاطرنشان می سازد، راننده خودرو بر اثر این حادثه مجروح شد که پس از آزاد سازی از درون خودرو به بیمارستان بهنیا اعزام شد.

آتش در یک خانه مسکونی شعله کشید

منزل مسکونی در تیران به دلیل نامعلوم دچار حریق شد و آتش در آن مکان زبانه کشید.
نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تیران با حضور به موقع در محل حادثه مانع از پیش روی شعله آتش و خسارت بیشتر به مالک شدند.
علت بروز این اتفاق توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

حادثه کار و کارگری

کارگر 26 ساله افغانستانی به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی در محل شهرک سنگ رضوانشهر دچار سانحه شد.
عدم رعایت فاصله ایمنی با دستگاه و نداشتن لباس مناسب باعث بروز این حادثه شده که بیان علت و نظریه فنی حادثه بر عهده کارشناسان اداره کار، تعاون رفاه اجتماعی می باشد.
عوامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تیران برای آزاد سازی و نجات فرد به محل حادثه اعزام شدند.

آتش به جان پژو206 و خودرو پراید

انحراف خودرو پراید و برخورد با جدول های بلوار مسکن مهر منجر به آتش سوزی شد که حضور به موقع نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تیران مانع از فراگیری حریق و خسارت بیشتر شد.
در یک حادثه دیگر هم یک خودرو پژو 206 بر اثر نقص فنی دچار آتش سوزی شد که با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی، آتش زبانه نکشید.
این حادثه در شهرک الغدیر تیران به وقوع پیوست که اقدامات آتش نشانی حریق را مهار کرد.

آتش به جان نانوایی افتاد

این واحد صنفی نانوایی واقع در خیابان طالقانی دچار حریق شد که نیروهای آتش نشانی این حادثه را مهار کردند.
نیروهای اعزامی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تیران با حضور به موقع و انجام اقدامات ایمنی حادثه را مهار و مانع از پیشروی شدند.