روابط عمومی و ارتباطات؛ تجلی هنر هشتم
روابط عمومی فارغ از یک حرفه، مسئولیت و شغل سازمانی ماموریتی بزرگ در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی شفاف برای پیشرفت و توسعه جامعه محسوب می شود.
روابط عمومی و ارتباطات؛ تجلی هنر هشتم

به گزارش روابط عمومی شهرداری تیران، رضا ناهی سرپرست شهرداری در پیامی مشترک با الهام نادری رئیس شورای اسلامی شهر روز روابط عمومی را تبرک گفته و به اهمیت و جایگاه این حوزه پرداختند.
در این پیام آمده است: بهره گیری از هنر و فناوری های نوین با نگرش اخلاق مدار، ظرافت پندار و لطافت گفتار از شاخصه های روابط عمومی است که حس مشارکت و اعتماد را تقویت می کند.

گسترش تعاملات درون و بیرون سازمانی با هدف ایجاد سازندگی، توسعه خدمت رسانی و آگاهی بخشی به عمومی از کارکردهای این نهاد است.احترام به حقوق عمومی، افکارسنجی، تسهیل در دسترسی مردم به اطلاعات، آگاهی بخشی، روشنگری و ارتقا دانش از جمله ماموریت های روابط عمومی در سازمان های دولتی و خصوصی محسوب می شود.

روابط عمومی کمتر به عنوان هنر هشتم معرفی شده اما به عنوان ده شغل اول پر استرس دنیا مطرح بوده که افراد مشغول در این عرصه باید ویژگی هایی مثل توانایی تعلق، ایده پردازی و دوراندیشی را با سرعت العمل بالا در خود داشته و توسعه دهند.
مدیریت شهری تیران در دوره جدید با نگرش نو به همه عرصه ها، واحد روابط عمومی را تقویت کرده و با سرمایه گذاری در این بخش به اطلاع رسانی سریع، اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی و افزایش تعاملات بین بخشی و ارتباط با شهروندان کمک کرده است.