رشد تولید با خرید کالای ایرانی
یکی از مقوله‌های مهم در توسعه شهر و ارائه خدمات به شهروندان، اقتصاد و برنامه‌ریزی در این حوزه است؛ لذا مدیریت شهری همسو با سیاست‌های کلی نظام گام برخواهد داشت و در راستای تحقق شعار سال همکاری خواهد کرد.
رشد تولید با خرید کالای ایرانی

به گزارش روابط عمومی شهرداری تیران، با توجه به نامگذاری سال با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» تحقق مؤلفه‌های این نام برای رسیدن به اقتصاد پویا نیازمند همکاری همه بخش‌ها است و نباید این موضوع تنها به حوزه اقتصادی واگذار شود.

مدیریت شهری می تواند با خرید تولیدات داخلی در بخش تجهیزات زیرساختی حوزه عمرانی، ماشین‌آلات، امکانات فضای سبز، طرح‌های زیباسازی و حتی کوچک‌ترین اقلام مصرفی به رشد تولید کمک کند.

سرپرست شهرداری تیران با تاکید بر اولویت بخشی به این موضوع گفت: کالای قاچاق یا خرید مواد خارجی با وجود مشابه داخلی داشتن، ریشه اقتصاد کشور را سست و خسارت‌هایی را به زیرساخت‌ها وارد می‌کند که غیرقابل جبران است.

رضا ناهی ادامه داد: خرید کالای داخلی بسیار مهم است و وظیفه ملی به حساب می‌آید، اما تولیدکنندگان نیز باید نسبت به کیفیت و ارائه خدمات متفاوت دقت داشته باشند و بازار را تصاحب کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مقوله‌های مهم در توسعه شهر و ارائه خدمات به شهروندان، اقتصاد و برنامه‌ریزی در این حوزه است و نمی‌توانیم از این موضوع غافل بشویم.