راه‌اندازی خط سوم مینی‌بوس درون شهری
خط سوم مینی‌بوس درون شهری با هدف تسهیل در تردد شهروندان افتتاح شد که در حال حاضر سه خط مینی‌ بوس درون شهری برای جابه‌ جایی شهروندان در شهر فعال است و سه بلوار اصلی شهر را پوشش می‌دهد.
راه‌اندازی خط سوم مینی‌بوس درون شهری

به گزارش روابط عمومی شهرداری تیران، در حال حاضر سه خط مینی‌ بوس درون شهری برای جابه‌ جایی شهروندان در شهر فعال است و سه بلوار اصلی شهر را پوشش می‌دهد.

شهرداری بابت هزینه‌های حمل‌ونقل عمومی یارانه می‌پردازد که این کار منجر به ارائه خدمت بهتر به شهروندان و اقبال عمومی برای استفاده از این ناوگان می‌شود.

خط سوم مینی‌بوس علاوه بر جابه‌جایی شهروندان تیران، ساکنان روستای عزیزآباد و منطقه کوهان را نیز تحت پوشش خدمت‌رسانی قرار می‌دهد.

به گفته شهردار تیران، توسعه حمل‌ونقل، جابه‌جایی مردم از روستاها و بخش کرون به تیران، شهرهای مجاور و مرکز استان را تسهیل می‌کند.

دکتر حسن حجتی معتقد است، حمل‌ونقل عمومی یکی از ارکان مهم اقتصادی کشور به حساب می‌آید و توسعه آن زمینه‌ساز اشتغال و فعالیت در این حرفه است.

در این آیین از مدیر شرکت سرویس مدرسه خورشید گشت افجان و مدیر سرویس مدرسه سپاهان گشت تیران به ترتیب به عنوان برترین سرویس های مدرسه روستایی و شهری تجلیل شد.

ضمنا خانم مرضیه دادخواه به عنوان راننده نمونه سرویس مدرسه تیران به دلیل رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، وقت شناسی و رفتار مناسب با دانش آموزان معرفی و از او تجلیل شد.