دیدار نوروزی مسئولان شهری با اعضای شورای شهر تیران
جمعی از مدیران واحدهای شهرداری تیران با اعضای پارلمان شهری به مناسبت نوروز دیدار و گفتگو کردند که این دیدار در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر تیران در سال 1402 انجام شد.
دیدار نوروزی مسئولان شهری با اعضای شورای شهر تیران

به گزارش روابط عمومی شهرداری تیران،رضا ناهی در دیدار نوروزی با اعضای شورای اسلامی شهر تیران در نخستین جلسه سال ۱۴۰۲، با اشاره به اقدامات گذشته و چشم‌انداز پیش رو اظهار کرد: فعالیت‌های نهادهای اداری و خدماتی باید در جامعه امیدآفرینی کند.

وی افزود: خدمات مدیریت شهری در دوره جدید با تحولی گسترده، نگاه به نیازها و دغدغه‌های شهروندان و امیدآفرینی در جامعه بوده است.

سرپرست شهرداری تیران با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی، خاطرنشان کرد: بودجه سال گذشته شهرداری بیش از ۹۵ درصد محقق شده است در حالی که شرایط دشواری را پشت سر گذاشتیم.

ناهی ادامه داد: اعتبار محقق شده در حوزه‌های مختلف بر اساس سرفصل بودجه هزینه شد و کارنامه عملکردی برای شهروندان ملموس و قابل مشاهده بود.

وی با اشاره به احداث تقاطع غیرهمسطح شرقی تیران اضافه کرد: بخش زیادی از بودجه شهر در این حوزه هزینه شده و این پروژه از گذشته برای این دوره مدیریت شهری به جا مانده است.

سرپرست شهرداری تیران سنگ‌فرش خیابان طهران و دیگر پروژه‌های عمرانی برای شهر را تحول‌ساز دانست و تصریح کرد: همه این اقدامات به دلیل انسجام و فعالیت‌های مؤثر مدیریت شهری بوده است و اگر همدلی وجود نداشت بعضی از ناملایمتی‌ها و ناکارآمدی‌ها مانع تحقق و اجرای پروژه‌ها می‌شد.

ناهی تاکید کرد: تحول و دگرگونی در شهر نیازمند هم‌افزایی و تعامل بیشتر نهادهای اداری با یکدیگر است، از این‌رو امسال نیز شاهد اتفاقات جدیدی خواهیم بود.

وی گفت: در نظر داشتن رویکرد عدالت‌محوری در توسعه خدمات و اجرای طرح و برنامه‌ها مورد توجه بوده است و تکمیل و اصلاح پروژه‌های نیمه‌تمام شهر در اولویت قرار دارد.

سرپرست شهرداری تیران همکاری و تعامل سازنده اعضای شورای اسلامی شهر برای خدمت‌رسانی به شهروندان را مهم دانست و افزود: نظرات کارشناسی و نگاه جامع به نیازهای شهر امکان توسعه را تسهیل می‌کند.