بهره گیری از اندیشه های خلاق جوانان در توسعه شهری
مدیریت شهری تیران، اندیشه‌ها و ایده‌های خلاق جوانان و نوجوانان را برای برون‌رفت از مشکلات و اعتلای شهر بکار گرفته و با تعامل نهادهای مدنی در این راستا گامل بر می دارد.
بهره گیری از اندیشه های خلاق جوانان در توسعه شهری

به گزارش روابط عمومی شهرداری تیران، تعامل بین نهادهای مدنی به ویژه در حوزه جوانان و مشارکت بخشی نسل جدید فرصت های نوینی را برای توسعه شهری و رفع ناکارآمدی ها فراهم می سازد از این رو شهرداری تیران در این راستا گام هایی برداشته و با بازدید از تشکل های مدنی و برگزاری جلسات مشترک با آنان به این موضوع پرداخته است.

سرپرست شهرداری تیران معتقد است، اندیشه‌ها و ایده‌های خلاقی در نسل جدید وجود دارد که در ذهن برخی از مدیران کمتر مرور می‌شود و همین تعامل بین نسلی در ارتقا و جذابیت طرح‌ها و برنامه‌ها کارآمد خواهد بود.

به گفته رضا ناهی، طرح‌های خلاق نسل جدید فقط در حوزه فرهنگی مطرح نیست، بلکه در عرصه‌های عمرانی، معماری، زیباسازی و شهرسازی نیز جالب توجه و مورد حمایت خواهد بود.

وی ادامه داد: مدیریت شهری در تیران از ایده‌های جذاب شهروندان استقبال کرده و تاکنون برای توسعه و اجرای طرح‌ها فراخوان مشارکت داده که استقبال هم شده است، اما باید این میزان همکاری‌ها افزایش یابد.

این مقام مسئول در حوزه شهری خاطرنشان کرد: باید زمینه‌سازی مشارکت نسل جدید در مدل‌های مختلف مثل نشست‌ها، بازدیدها و همایش‌ها و مشارکت در ایده‌شوها صورت گیرد.