اجرای 14 پروژه شاخص عمرانی در یک سال گذشته
شهرداری تیران در یک سال گذشته 14 پروژه عمرانی در سطح شهر با هزینه ای بالغ بر 163 میلیارد ریال اجرا کرد که با بهره برداری آن ها شهروندان از منافع این خدمات بهره مند شده اند.
اجرای 14 پروژه شاخص عمرانی در یک سال گذشته

به گزارش روابط عمومی شهرداری تیران، ۱۴ پروژه عمرانی شامل زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت مسکن مهر مشاغل آزاد واقع در شهرک بهارستان‌، زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت کنار گذر بلوار امام رضا (ع) جنب اداره بهزیستی، زیرسازی و احداث پیاده‌رو و سنگ‌فرش درمانگاه تأمین اجتماعی، بهسازی ابتدای خیابان فروردین، سنگ‌فرش پیاده‌روهای شهر و کانال‌کشی بلوار صادقیه، آسفالت معابر، سنگ‌فرش پیاده‌روها، کانال‌کشی دفع آب‌های سطحی، اصلاح زیرساخت‌های عمرانی، انتقال آب و پروژه‌های خدماتی این سال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

به منظور اجرای این تعداد پروژه شهرداری تیران بیش از ۱۶۳ میلیارد ریال هزینه کرده است تا شهروندان امکان استفاده از آن را داشته باشند.

دو پروژه مهم تقاطع غیرهمسطح ورودی شرقی تیران و خیابان طهران که طرح‌ریزی آن از سال‌ها انجام شده بود به سرانجام رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پروژه‌هایی مانند آماده‌سازی میدان میوه و تره‌بار، زیرسازی خیابان جدید در ورودی شرقی تیران جنب ستاد فرماندهی انتظامی، جدول‌گذاری بلوار صادقیه و زیرسازی خیابان‌های فاز دوم منطقه کارگاهی هم در حال انجام است که به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.