شرح وظایف:
اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط
مربوطه.
تهیه و تظیم اسناد هزینه براساس مدارک مثبته.
تهیه وتنظیم اسناد مربوط به بستن حسابها.
تهیه و تنظیم اسناد اصلاحی جهت رسیدن به مانده های واقعی.
ثبت و انعکاس حسابها در دفاتر روزنامه، معین و کل.
همکاری با ممیز در رسیدگی به حساب های هزینه و درآمد و سایر
پرداختها.
انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در چهارچوب وظایف.
اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط
مربوطه.
همکاری در انجام عملیات اصلاح حساب ها جهت رسیدن به مانده های
واقعی.
اقدام در خصوص تهیه صورت مغایرت بانکی و صورت گردش وجوه نقد و
کنترل مانده حسابها طبق دفاتر و بانک و رفع مغایرت ها ضمن هماهنگی با مقام مافوق.
نگهداری کلیه حساب های بانکی واحد مربوط و تنظیم آنها در دفاتر
قانونی.
تهیه و تنظیم لیست و کنترل آن با مدارک مثبته پیوست، بخشنامه ها و
مصوبات .کنترل پرداخت هزینه های مستمر و غیر مستمر و نگهداری آنها.انجام سایر امور
محوله از سوی مقام مافوق در چهارچوب وظایف.
اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط
مربوطه.همکاری در تهیه و تنظیم اسناد ومدارک مالی از قبیل اسناد هزینه، اسناد
انبار، اسناد درآمد.کنترل قراردادهای منعقده با شرکت ها و مؤسسات از محل اعتبارات
جاری و طرح های عمرانی و همچنین نظارت بر صدور اسناد مربوطه.کنترل پرداختهای مقطعی
به کارکنان شرکتهای طرف قرارداد با شهرداری برابر قرارداد منعقده.همکاری در صدور
اسناد قرارداد ها و پرداختهای کارکنان غیر شاغل در شهرداری با رعایت قوانین و
مقررات از منابع طرح ومنابع جاری.کنترل کلیه هزینه های بخش خصوصی طرف قرارداد با
شهرداری.همکاری در تهیه و تنظیم ترازنامه آزمایشی مانده گیری و بستن حسابها جهت
اصلاح و تهیه گزارش عملکرد.
همکاری در انجام عملیات اصلاح حساب ها جهت رسیدن به مانده های
واقعی.همکاری در تهیه اسناد هزینه برای پرداخت قطعی و غیر قطعی به اشخاص حقیقی و
حقوقی.پیگیری تشکیل جلسات کمیسیون های معاملات و کمیته فنی و همچنین تهیه اسناد
مربوط به مناقصات و مزایده ها.تأمین اعتبار نمودن کلیه درخواستها و هزینه ها قبل
از خرج بر اساس بودجه.تهیه بودجه، متمم بودجه و تفریق بودجه جهت ارایه به مقام
مافوق.کنترل وجوه برگشتی از محل علی الحسابها، پیش پرداخت ها و اعتبارات اسنادی.
انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در چهارچوب وظایف.
اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط
مربوطه.
رسیدگی به اسناد هزینه های جاری در چارچوب قوانین و مقررات مالی
شهرداری.
رسیدگی به اسناد هزینه های عمرانی باتوجه به ضمائم و مدارک مثبته و
مفاد قرارداد ها درچارچوب قوانین و مقررات مالی شهرداری.
رسیدگی به لیستهای حقوقی با توجه به قوانین، مصوبات، بخشنامه ها و
دستورالعمل ها.
رسیدگی به اسناد و مدارک مربوط به واریز بدهی اشخاص حقیقی وحقوقی و
کارپرداز.
رسیدگی به اسناد مربوط به تملکی ها و غرامتی ها.
رسیدگی به اسناد وگزارش تنخواه گردان باتوجه به مدارک و ضمائم
پیوست در چارچوب قوانین و مقررات مالی شهرداری.
رسیدگی به اسناد درآمدی روزانه.
رسیدگی به اسناد مربوط به استرداد سپرده ها و درآمدها.
رسیدگی به پیش پرداختها، علی الحسابها و اسناد و مدارک مربوطه از
نظر رعایت و اجرای قوانین و مقررات مالی شهرداری.
رسیدگی به مادر سندهای ارسالی از شهرداری مرکزی تا رسیدن به مرحله
تأیید نهایی
همکاری در بستن حسابها و تهیه گزارش های ماهیانه و سالیانه.